Reklamace a výměna zboží
Výměna a vrácení zboží
Při uzavření kupní smlouvy na dálku (např. tedy nákup v internetovém obchodě), má kupující podle občanského zákoníku právo odstoupit od smlouvy
bez udání důvodu do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží.
Výměnu či vrácení zboží (např. při koupi špatné velikosti), můžete vyřídit osobně nebo zaslat poštou, v obou případech na adresu EXO-EKO.cz s.r.o., Jičínská 1560/3, 288 02 Nymburk.
Zboží vracejte bez známek užívání, čisté, pokud možno v původním obalu (i s visačkami identifikujícími zboží, dokumentací a veškerým dalším
příslušenstvím).
- Zboží pošlete, nebo doneste osobně do čtrnácti (14) dnů od převzetí (do tohoto data musí být zboží doručeno zpět).
- Budete-li chtít zboží vyměnit za jiné, odešlete nejdříve na požadované zboží objednávku přes eshop.
Poté vyčkejte na informaci, že je zboží připraveno a přineste špatně vybrané zboží, které vám vyměníme. - Při výměně na míste přineste s sebou kupní doklad (prodejku či fakturu).
- Pokud zboží posíláte zpět, připojte vždy průvodní dopis - vytiskněte a vyplňte připravený formulář na výměnu / vrácení zboží nebo dopis napište ručně a vyplňte požadované údaje uvedené ve formuláři.
- Zboží nezasílejte na dobírku (vyúčtování provádí dodavatel). Podle obchodních podmínek je také možné zaslat odstoupení od smlouvy na adresu provozovny či na email info@exo-eko.cz, a to do čtrnácti (14) dnů od převzetí zboží a zboží odeslat prodávajícímu do čtrnácti (14) pracovních dnů od odeslání odstoupení od smlouvy prodávajícímu.
- Při vrácení veškerého objednaného zboží, je zákazníkovi vrácena kupní cena zboží, včetně účtované ceny za dopravu. Při vrácení části objednaného
zboží (tj. některé zboží z dodávky si zákazník ponechá), je vrácena kupní cena zboží, náklady na dopravu nejsou vráceny. Při odstoupení od smlouvy
jsou podle zákona účtovány skutečně vynaložené náklady spojené s výměnou či vrácením zboží. Pokud požadujete vrácení peněz složenkou,
je skutečně vynaloženým nákladem poplatek za složenku dle platného ceníku České pošty. V případě vracení peněz převodem, není účtován
žádný poplatek. Uvádějte tedy prosím raději číslo účtu. Žádné další poplatky nejsou účtovány. - Pokud vyměňujete zboží za jiné, je skutečně vynaloženým nákladem dopravné 114 Kč (cena včetně dobírečného prostřednictvím přepravce Česká pošta).
Pokud si s výměnou nebo reklamací zboží nevíte rady, kontaktujte nás prosím na +420 739 047 905, nebo napište na info@exo-eko.cz
Reklamace
Ačkoliv prodáváme pouze prvotřídní zboží, jako u každého obchodníka se Vám může se stát, že bude nutné zboží reklamovat. Pokud se rozhodnete reklamovat u nás zakoupené zboží, kontaktujte nás na telefonu +420 739 047 905, nebo emailem na info@exo-eko.cz (je třeba uvést Vaše jméno, číslo kupního dokladu - faktury a název reklamovaného zboží). Dohodneme s Vámi další postup. Zákazník je povinen reklamaci nahlásit neprodleně po zjištění vady zboží a po obdržení instrukcí z naší strany reklamované zboží neprodleně odeslat k nám, pokud bude odeslání reklamovaného zboží požadováno. Zboží nezasílejte na dobírku.
Zboží k reklamaci zasílejte vždy čisté. Vyhrazujeme si právo odmítnout převzít k reklamaci silně znečištěné zboží.
Ke každému zboží, které reklamujete, nezapomeňte vždy připojit vyplněný reklamační protokol.