Zásilkovna domů

Zásilkovna


  domů

 

Domů. Do kanceláře. Do práce na recepci. Náš řidič vám osobně doručí zásilku až do rukou, a to na jakoukoliv adresu v Česku. Nově máme doručování na adresu čistě v naší režii, aby bylo ještě kvalitnější a rychlejší. Přivítejte ve dveřích řidiče v červeném s logem Zásilkovna. Odteď jezdíme i k vám domů!

 

 

 

Do druhého dne u vás Přesný čas doručení Info o pohybu zásilky Uložení na výdejním místě
98 % zásilek směřujících na adresu doručujeme v režimu D+1. Užijte si rychlé dodání přímo do rukou! Jakmile kurýr vaši zásilku naloží, pošleme vám notifikaci s informací o doručení s přesností na 90 minut. Máme skvělý notifikační systém a vy tak budete mít super přehled o každém pohybu vaší zásilky. Přímo v mobilu! Pokud vás kurýr nezastihne, uloží vám zásilku na nejbližším výdejním místě, kde si ji můžete vyzvednout ještě tentýž den.

 

 

Jak to funguje?

 

01...................... 02...................... 03..................... 04......................
Nakupte v e-shopu V košíku zvolte přepravupřes “Zásilkovna
domů”.
Pošleme vám infoo převzetí zásilky od internetového obchodu. Jakmile kurýr zásilku naloží, dáme vám vědět čas doručování s přesností na 90 min.

 

 

Nejčastější otázky

Co je Zásilkovna domů? Zásilkovna domů je služba doručování zásilek na adresu zajišťovaná vlastními přepravními kapacitami společnosti Zásilkovna.
Jaká je doručovací doba?

98 % zásilek doručíme na danou adresu již do druhého dne.

 

Jak mi dáte vědět den a čas doručení? O termínu doručování budete informování prostřednictvím SMS a e-mailu. V konkrétní den vám dorazí notifikace o čase doručení s přesností na 90 min. Doporučujeme stáhnout si naši mobilní aplikaci Zásilkovna, která vás bude upozorňovat na každý pohyb zásilky. Jakmile kurýr bude na cílové adrese, bude vás kontaktovat telefonicky.
Co když v čase doručení nebudu na uvedené adrese? Kurýr vám bude volat, že je na místě. Pokud zde právě nebudete, můžete se s ním domluvit na uložení zásilky na vybraném výdejním místě v okolí. Jestliže hovor nepřijmete, kurýr zásilku uloží na výdejním místě nejbližším doručovací adrese, kde si zásilku následně můžete vyzvednout.
Proč je jen jeden pokus o doručení?

Naším cílem je, aby zákazník měl zásilku co nejdříve u sebe. Proto ji po neúspěšném pokusu o doručení obratem uložíme na nejbližší výdejní místo, kde si ji zákazník může třeba ještě tentýž den vyzvednout. Při dvou pokusech o doručení kurýr po prvním neúspěšném doručování veze zásilku zpět na depo a další pokus o doručení probíhá až druhý den, a tedy vzniká denní prodleva.

Kde můžu sledovat pohyb mé zásilky? Na webové adrese tracking.packeta.com a také v mobilní aplikaci Zásilkovna. V podrobném trackování zásilky je zaznamenán i čas telefonických hovorů od našich řidičů a další detaily.
Musím se kurýrovi při doručování zásilky nějak prokazovat? Není třeba ukazovat žádný doklad totožnosti ani se nikde podepisovat. Milujeme jednoduchá a rychlá řešení.

 

Varianta platby

Cena

 Online nebo převodem

89 Kč s DPH

S dobírkou

 124 Kč s DPH